comeonovertonight

Dance so good

Kategori: Ellen

Hej på er! Idag vaknade jag upp hos Philip, lyckades dra mig upp ur sängen vid kvart över 7. Skulle gjort vad som helst för att få ligga kvar.. Men, nationella prov måste göras! Gick sådär kan jag säga. Efter provet hade vi typ tre timmars hål, så då passade jag och Emelie på att åka hem till henne å kolla på Desperate housewives. Och så åt vi kakor. Sen cykla tillbaka i regnet för att ha matte. Efter matten cyklade en kall och blöt Ellen hem till Philip. Min prins hade förberett ett varmt bad<3<3 Lätt bäst idag! Sen åt vi donken och nu är jag hemma. Ska försöka lägga mig tidigt ikväll. Börjar 8 imorgon, och måste hämta min cykel hos Philip innan skolan eftersom att vi tydligen ska cykla runt i hela fkp imorgon på historialektionen. Och vi har historialektion hela dan. Kul. Vi gillar ju regn så :) Pusshej!

Bild då Emelies goda banan! Den enda lilla fläcken där skalet var gult va bananen brun. Haha!

Kommentarer

  • felicia - fotokobran säger:

    sv; jag fick byta till frökinds gården :)
    Har du jobbat nu i sommar`? :)

    2012-07-07 | 11:39:45
    Bloggadress: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här: